ОБМІН / ПОВЕРНЕННЯ
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення і обміну товарів можливе протягом 14 днів після здобуття товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості.
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, вказаних в Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну, що діє.
Як зробити повернення чи обмін товару:
- Необхідно повідомити менеджера про необхідність заміни чи повернення товару
- У відповідь ви отримаєте дані для відправки товару
- Спакувати відправлення, та відправити його за вказанною адрессою
- Після огляду товару на відповідність умовам повернення вам буде відправлений інший товар, на заміну, чи будуть поверненні кошти.
Кошти повертяються на наступний день після отримання товару, на рахунок з якого була оплата.
Послуги пересилки (Нової Пошти) при обміні розміру - сплачує покупець.
Якщо обмін відбувається з нашої вини - доставку оплачуємо ми.